.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد به بازار منصفانه نیست

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان ساری انتقاد به بازار را منصفانه ندانست و گفت: بازار نیازمند نظارت مسئولان است.

به گزارش فارس ، میر صالح صالحی‌نیا در جمع مسئولان اتحادیه‌های صنفی مازندران با بیان اینکه کشورهای غربی برای براندازی انقلاب اسلامی هشت سال با سلاح گرم با کشور ما مقابله کردند و ناکام ماندند، ابراز داشت: دشمن با جنگ نرم به دنبال براندازی اسلام است در کشورهای مسلمان است و برای جنگ فرهنگی خود جوانان را نشانه رفته است.
وی بازار کشور و استان را جوان دانست و ابراز داشت: به عنوان متولیان بازار در جامعه کنونی و هجمه‌های فرهنگی غرب تربیت کردن بازاری جوان سخت است که در این امر مهم اعمال نظارت مسئولان باید بیشتر باشد.
صالحی‌نیا نشست‌های صمیمی مسئولان بازرگانی، اتحادیه‌ها و مجمع امور صنفی را به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که به بازار وارد می‌شود را مهم ارزیابی کرد و گفت: معضلات نوینی که به بازار وارد آمده از دغدغه‌های مردم و مسئولان است، ولی برخی انتقاد‌ها به بازار دارند منصفانه نیست.
وی با اشاره به اینکه بازاریان در طول دفاع مقدس و در بسیاری از فعالیت های انقلابی پیشگام بودند، تصریح کرد: 12 هزا واحد صنفی فعال در شهرستان ساری داریم که نمی‌توان به طور یقین مارک بدحجابی و یا خوب کار نکردن را به بازاریان زد، ناهنجاری‌ها در همه سطوح و قشرها دیده می‌شود بازار بد نیست، ولی نیازمند نظارت است.
صالحی‌نیا برحفظ جایگاه بازار تاکید کرد و یادآور شد: به راحتی نباید اجازه دهیم همه بازاریان با وجود عده کمی که بدون تائید مراجع متولی فعالیت در کسب و کار دارند زیر سوال روند.
رئیس مجمع امور صنفی مرکز مازندران با بیان اینکه اگر فروشنده‌ها از سوی اماکن تائید صلاحیت و با پروانه کسب فعالیت در بازار را داشته باشند 50 درصد مشکلات جامعه اسلامی حل می شود، اذعان داشت: 65 اتحادیه در سطح شهرستان ساری داریم که حدود 17 هزار واحد صنفی دارای پروانه و بدون پروانه کسب وارد بازار شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.